Motorkap en cockpit

Ondertussen deze imposante hoeveelheid schuim gefreesd. Alles aan elkaar geplakt geeft de de ruwe vorm voor de cockpitkap.
Er zitten twee platen van 50x100x2.5 cm in.
Totaal heeft mijn freestafel er ruim 16 uur op staan ploeteren.

Click the image to open in full size.

Plan voor de vorm van de cockpitkap (ik denk dat dit de recht-toe-recht-aan werkwijze is):
– Plakken frezen; ruw oppervlak met ribbels is niet echt een probleem.
– Aan elkaar lijmen met Cre-Ation of bruislijm o.i.d.
– Schuren met 150 en 400 schuurpapier
– Lijmranden wegwerken met thinner
– (Vastlijmen triplex frame -> moet ik nog eens over nadenken)
– 2 maal lakken met PU hars
– Plamuren met epoxy met 20-25 gew% microballoons
– Gladschuren met 150 / 400
– Foutjes wegwerken met epoxy en ballloons
– Gladschuren met 150 / 400 / 600
– Aflakken met PU hars